GÅRDAGENS HÄNDELSE

Jag står som sagt och väntar på bussen och när jag kommer på bussen:
Bussgubben: får jag fråga dig en sak ?
Jag : jaa ?
bussgubbe: Varför vågar du inte bära reflex?
Jag: men har jag inte det bak på ryggen ? vänder mig om ( jag trodde att jag hade det! ;o )
bussgubben: Nej du har bara en metallsak.
Jag: jaha okej sedan trycker jag för att gå in och sätta mig men han börjar att snacka om att det är jäteviktigt för att han ser inte mig och att det handlar om liv och död och bla bla bla ..han stod kanske i 3 min och snacka ;o sedan går jag och sätter mig..
direkt när han börjar köra så tar han micken och sitter och snackar med mig!!
jag höll på att dö x)
Det var så himla roligt..och pinsamt :o
han satt där och snacka som att jag har beställt en guidetur om "bär reflex handlar om liv och död!"
bussgubben: här till höger ser du hur fruktansvärt dålig jag ser den här tjejen utan reflex!
En annan tjej som går på: Hej hej !
BUssgubben: får jag fråga varför du inte vågar bära reflex?
och så börja han om igen x)

haha jaa vad säger vi om dagens bussgubbar?






Kommentarer
Postat av: ramona

hahahaha! klockren gubbe!

2009-11-20 @ 17:51:14
URL: http://ramona.devote.se
Postat av: nadde

hahahahhaha chiet asså, ajabaja eve, du måste bära reflex! hahaha

2009-11-20 @ 19:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0