JAG TOG SPRUTAN MOT SVININFLÄNSAN!

Idag så fick vi ta sprutan mot svininflänsan och det gjorde inte så ont som jag trott ;) de va som en vanlig spruta bara :) jag har lite värk i armen nu men de e inte så farligt. Hoppas det inte blir värre bara :) Tur att jag inte har någon träning idag för dom säger ju att man inte får anstränga sig på 3 dagar men våran skolsyster sa 1 dag så då äre lungt ;)

Vi hade lunch konsert idag på skolan! det är kul att få kolla på..dom var riktigt duktiga :) och det är en kille som är grym på att beat boxa ! riktigt coolt att lyssna på. Annars så blire bara plugg för mig idag ! Imorgon ska vi in med skolan eller ja klassen och PJ på ungdomsmottagningen...Pj går inte beskriva hur han är..haha dom som har träffat ahn förstår ju att det här kan bli en riktig upplevelse! efter det så ska vi några tjejer i klassen gå på max och äta oss feta haha :) sen blire teater på folkan! den heter typ ung och pung elelr något sådant x) jaa det kan bli en fin upplevelse där med ;)



Ska du ta sprutan ? :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0