LÅNG DAG !

Tjenare allihopa där ute ! har vrait en riktigt lång dag idag känner jag! imorse hann jag inte jobba någon so pga att nadde och jag skulle fixa affisher till Ng mötet nästa vecka som vi får hålla tummarna att det kommer mycket folk till ! Och vi hade väldigt brottom så jag nadde och Pj ( våran lärare ) sprang igenom skolan fram och tillbaka typ 3 ggr (Y) haha jag höll på att garva ihjäl mig! och alla glodde och skrek typ hejja pj x) det var riktigt roligt..sedan for vi ju in till ungdomsmotagningen med pj ..där dom snackade på att man ska skydda sig och bla bla bla sen fick vi kondomer hehe ..jaaa sedan vart det ju max för fulla puckar :) där vi skämde ut oss inför hela max stamkunder (Y) men ni ska veta tjejer jag älskar er ändå ;) sen vart det Teater på folkan som var riktig rolig! jag trodde den skulle va tråkig..men det här var grejor! det var 1 as snygg kille med kan vi börja med och jag satt och garva nästan hela tiden x) så himla kul! hade velat sett den igen :/ dom var sjukt duktiga! har slängt in en liten video här nedanför. Sen ikväll har jag varit på skyttis på distriktsmatch. Nu mår jag sjuk piss .. och det är av himla svinis piss spruta (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0