Mkt,Mkt för Mycket ?

Jaa det är så jag har dte nu..Vi har grymt mkt nu inför betygsättningarna och man vill ju prestera bra i alla ämnen. Vi har massor med saker vi ska hinna med och i no exp fattar jag inget (Y) jag ser bara framför mig på julavslutningen när alla har fått sina betyg, jag står där med mitt i handen men vill inte öppna det men jag gör det såklart ändå. Jag blir grymt besviken mellan alla andra är så glada för alla betyg dom har höjt. Jag vill så gärna och jag har kämpat men inte tillräckligt (n) jag går hem fäller nån tår och sdan äter glögg och lussbullar medans mamma förklarar att det var jätte bra ..men jag är inte nöjd. Om jag bestämmer mig för att göra något då brukar jag oftast klara det med min vilja..men jag tror sorligt nog inte denna gång..


Men jag kommer igen till våren säger jag bara!

men nu förstår ni att jag har mkt att göra..jag vill så gärna blogga men jag hinner inte med allt tyvär, även fast dom flesta tycker att jag gör det ändå. Men jag har inte glömt bort er ! hare gutt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0