POST !




Jaa post idag igen :) men idag vart det något roligare! Förra året så fick jag lips i julklapp..och jag vte att det är jättelänge sen ! men jag har typ aldrig orkat lämna in det på lagning det var varit cp sne jag fick det..men för typ en månad sen lämnade vi in det på lagning och det dåliga var att vi inte hade något kvitto(N) men då skulle dom vara snäll och ta hem och kolla på det iaf..Och så hörde dom aldrig av sig och veckorna gick till slut rinde vi till dom istället. Då var det så illa så att dom hade tappat bort mittt lips :o och först trodde jag att jag inte skulle få nått nytt eftersom vi inte hade något kvitto eller nått på det..men Nog var dom så snäll så jag behövde inte blinka en sekund innan jag fick ett nytt ! såå nu ska det sjungas :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0