SENIL ?

Min morgon: Anna ringer på mobilen jag har ingen aning varför ( jag ligger och sover men svarar ändå) hon frågar varfrö är du inte här ? då vänder jag upp och ner på huvve och hoppsan jag hade ju match idag (i) förstår inte hur jag kunde glömma det :S det fanns inte i min hjärna bara..det ar flera km bort..jag säger att jag kommer så fort jag kan. Ringer desperat till pappa som inte svarar..efter 4elva gånger jag ringt han så svarar han (Y) han säger att han kommer på en gång..han kör som en ganing genom hela stan 100 på 30vägar (Y) hämtar mig som ser ut som en sombie och har inte borstat tänderna eller ätit något.. Jag byter om i bilen på väg in och springer in i hallen och hinner vara med på 2 sista min på uppvärmningen..Matchen går skit som allt annat och efter matchen väntar inte roligt besök..jag blir så himla arg att jag far hem...jag tror jag har blivit senil (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0