SISTA DAGEN PÅ HÖSTLOVET
Japp det är den dagen idag..väldigt sorligt tycker jag :/ jag skulle gärna han lov en vecka till (a) Julen börjar ju närma oss nu..på onsdag röstar vi eller lottar vi lucia i skolan :) sedan börjar första andra och sedan tredje och fjärde advänt..Jag tycker själv att julen är mysig visst är den men jag gillar ändå inte snö så mkt och kylan. Men nu ska jag sluta snacka Jul för jag kanske är lite tidig ännu ?  ;) jag håller på att fixa in min nya förvaring så jag hinner inte skriva så mkt (n) det kommer bilder sen ! förlåt jag sa det igår med men idag lovar jag 8)



Kommentarer
Postat av: felicia

Sv: Jaha haha modigt ;)

jag läste någonstans att till och med någon som aldrig någonsin vart rädd för sådana filmer blev rädd utav den :)

Men jag blir rädd av saw typ så borde kanske inte se den nya filmen! haha ;)

2009-11-01 @ 17:26:21
URL: http://ffeliciandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0