Träna,Träna,Träna..<3

Nyss kommit hem från träningsmatch det gick vell ganska bra för mig dess värre för laget (Y) jag dömde också sista halvleken det var lite annorlunda mot att dömma f98or i min egen ålder så har man ju kommit på att man kan klaga på dommaren och räcka upp haden hela tiden att det är "Min" boll sånt finns inte med i småflickornas skallar ;) men men sånt får man ta man är ju trots allt dommare och kan visa ut vem som hellst om dom klagar för mycket..I like it..and the money <3 haha jaa nu ska jag gå ner och ta mig en lång och skön dusch och sdan äta..sen tänkte jag blogga lite och skriva klart argumentationen till sv imorgon ! har görr så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0