FILM TIPS

Hej hej vill börja med att tacka alla fär igår :) det vart en lyckad dag i sundsvall även fast jag inte hittade så mkt. Men några fynd gjorde jag ju allt! Jag fpr direkt till danne där folket väntade på mig och filmkvällen kunde börja, eller skräckkvällen ? den vart också lyckad iaf! en film vi såg var en bra film det var en bra skräckfilm alltså ;) den heter House of wax se den ! Idag ska jag ta tag i och städa mitt bombnerslag (Y) sen eftersom vi gör om uppe på vindan så ska eller måste jag hjälpa till här hemma. Inte så nicee men man får ju lite för som man kan köpa något fint för sen de gillas :) tänkte även klippa ut lite fler bitar till min halsduk som jag håller på att sy :) sen blire distrikts träning förmodligen och sedan en pelly...proppad dag som vanligt de gillas (Y)slänger in nå bilder sen igår senare.
puss






TRAILER



Kommentarer
Postat av: ramona

haha men jag kan ju bara det jag spelade där typ :D men låna dom av henne (Y) :D

2009-10-30 @ 19:31:50
URL: http://ramona.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0