Norrlandsmästerskapen Nästa

Japp om ca 30 min far jag ner till sundsvall och spelar norrlandsmästerskapen (Y) ska bli himla kul :) men det betyder att jag inte kommer blogga under helgen :/ mkt tråkigt..men men ni får som sagt hålla tummarna för oss fär nere :)

kaos på skolan idag btw vi hade inge vatten så vi fick inte gå på toan och det va nära att vi inte skulle få mat men det löste sig som tur var :) men då gick såklart brandalarmet (Y) 2 polisbilar och 2 brandbilar kom men det var något fel på våran brandutlösare så den hade typ gått igång av sig själv x) ...iaf så gick det bra på soprovet !

Jag finns som sagt på mobilen i helgen om du har tråkigt får du gärna så en pling :) pussar sötnosar !

Och ha en super helg !

9c på geneskolan lovveeee <3



vi är inte som alla andra ;)


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; yes!

va händer i helgen då? :)

2009-10-02 @ 17:34:02
URL: http://feliciaelander.blogg.se/
Postat av: line

lycka till!!:)

2009-10-03 @ 12:02:29
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jaså, du spelar också innebandy :D Det är så himla roligt. Haha, vilka tråkmånsar =) man ska ju kämpa även om man vet att man kanske inte vinner :o

Hur går det för er? :)

2009-10-03 @ 14:16:16
URL: http://esohlbeerg.blogg.se/
Postat av: JOHANNA DIN BABY

jag håller ju på att ramla på denna bild=jag ser cp ut! men ni har ändå absolut snyggsnygga bumpor<3

2009-10-07 @ 20:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0