Packa + plugg (y)

Japp det är mitt " dagens göra " och jag är lite stressad nu igen över no men ni får hålla tummarna för mig (Y) So prov imorgon men det ser jag fram emot för våran lärare är efterbliven så det kan inte vara svårt :) Och imorgon drar jag mig ner till sundsvall på Norrlandsmästerskapen ! nu tar vi dom tjejer ;) och min femma är jag så nöjd med och vi är först ut så klart att vi är bäst 8) haha nä nu ska jag inte ta i men jag jag gillar mig femma (Y) Så det blir till att packa för en helg med innebandy !

Och Igår fyllde min kära broder 17 hela år ! stort grattis till honom !

Och vet ni (i) jag fyller 15 år på Onsdag ! woohooo byxmyndig wtf 8)





brorsan i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0