Tråkig dag
God morgon idag alla skööna bönor :) ska bli roligt att höra hur länge lane nissarna kunde hålla sig vaken igår ..kl 1 kanske ? heheh :) Idag är man då barnvakt eller vad man ska kalla det. Men ganska chill får pengar och sen ska jag fara med syrran till stan och fika och så köpa lite pysselsaker sen ska vi sitta och göra lite smycken och så :) Sen ska jag  tvätta coh diska lite här hemma men de äre värt ! För imorgon bär det av till sundsvall och birsta city och ikea och media markt och hela skiten ska bli mkt roligt :) men pengara lär vell rinna :$ hehe funderar på att köpe en trippel tång får se hur det blir med det. Sen annars så ska jag köpa massa förvaring till mitt rum och en ny lampa pch lite smått och gott (Y)

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0