090709

Kom nyss hem från plugget, var lång dag idag men jag tycker att det gick bra. Imorogn har vi ledigt eftersom alla lärare ska på kurs typ så då ska jag sova ut och sen fara in på stan och chilla och shoppa :) ni får såklart se när jag kommer hem vad ajg köpt. Nu blire snart fara och tränamed tjejerna ska bli skönt att få springa av mig lite grann. Vi hade musik idag btw, älskar verkligen musik det är så kul att kunna :) vi spelade en låt..kommer inte på vad den heter men men det var kul (Y) och vi ska skriva egna låtar som vi ska lära oss och sedan spela upp på lunchkonserten senare. När vi ändå håller på att snacka om musik kan jag ju berätta attbror min har köpt trummer som kommer hem idag (som jag kommer sitta vid mkt, tänkte bli proffs men får se hur det går..) och för att få plats med dom var han tvungen att ta bort något i hans rum och då fick jag hans garderob !! :D är överlycklig..nu slipper jag ju köpa ny.  ha en bra kväll sötnosar.





Kommentarer
Postat av: Sissi

sv; tack så mkt! :)

2009-09-07 @ 17:17:17
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0