120909

Idag så har jag suttit och gjort lite smycken och det lönade sig ! dom vart faktiskt riktigt bra för att vara jag :) sen så ska jag få min nya garderob idag äntligen 8) typ dubbelt så stor som min gamla ;o haha fattar inte hur jag kunnat få plats i den..sen har man ju lite plugg och sånt som man måste få gjort :/ dryygt men det går ju fort när man väl börjar som tur är :) Igår ikväll drog jag hem till olle och snackade med han lite grann det var roligt! hanna undrade om vi skulle hitta på nått så jag tror att vi drar och kollar på innebandy nu snart ikväll får vi se vad som hittas pås ;) annars vill jag säga ett stort grattis till min käre granne linda blomström som knullar lagligt idag ! annars så kan jag ju säga att jag sitter på min dator nu igen..och nej den är inte lagad men jag råkade visst paja pappas dator med när jag satt vid den x) och nu kom brorsan upp och skriker för han har inte haft internet på 1 dag typ :S hehe skulle inte förvåna mig om det är jag det emd (A) haha men så gåre när en flicka i nöd behöver blogga!


Vad ska alla mina kära vänner där ute hitta på idag då? kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0