Dagen..

Kom hem från stan för en stund sen, har varit där sen 2 ca..´köpte 2 tröjor och sen köpte jag spänner till armbanden jag har gjort men det var tyvär fel såg jag när jag kom hem :( så nu måste jag byta dom. Bilder kanske slinker in sen på tröjorna. Innan stan var vi hemma hos anna och färgade hennes hår det vart jättebra (Y) just nu så känner jag mig lite små förkyld :(..jag hatar att´vara sjuk det är det värsta jag vet. Vill verkligen inte bli sjuk :o hehe snart ska  jag äta sen ska jag fortsätta med min syrras hår..håller på att slinga det och när man gör det så har man ju en mössa och så ska man ta med en pinne och nu är det så att den här pinnen har gått av :o och jag hade gjort halva huvve så jag vill inte ta ut det heller..såå nu vte jag inte vad jag ska hitta på :S nån som har ett förslag ? annars får ni vell ha det bra kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0