Grattis ogge !

Hej hopp nu sitter jag här och ringer desperat runt till varje affär och företag i hela stan för att hitta en praoplats ;o vet inte vart jag ska vara :/ jaa som ni ser så blev det inte stockholm tråkigt nog :( det vra en tjej som hade ringt och sagt till det företaget at hon kunde jobba gratis i 1 år men dom hade tackat nej till hon :o hur hårt kan det vara i stockholm igentligen ? :S aja får hoppas på att jag snart får nått napp (y) annars så ska jag berätta att Ogge fyller år idag så ett stort Grattiiiis till honom på 16 års dagen ! När jag har hittat en praoplats så måste jag sätta mig ner och plugga och göra klart en bok om andreas vesalius..orkar seriöst inte :/ trodde det var träning idag men nu blir jag osäker :S måste kolla upp det ! sen ska jag hinna vara med nelly också hehe mkt att göra (Y) I like it förutom läxan då...kraam <3

Kommentarer
Postat av: emelie

sv: tack så mkt, roligt att du kommer fortsätta läsa : )

2009-09-03 @ 14:21:13
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Postat av: S A N N A ♥

Tack så hemskt mkt - gud vad glad jag blir!

2009-09-03 @ 15:19:06
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0