Norrlandsmästerskapen för mig (Y)

Först vill jag säga stort tack till alla igår för en lyckad kväll ! :) jag tyckte det va as kul 8) och jag sög på bowling x) men det var roligt iaf :D heh nyss vaknat och nu har jag ännu ondare i nacken :/ hade lite ont igår för jag sovit konstigt och nu har jag ännu ondare (N) inge bra :o och fråga mig inte vad jag håller på med på nätterna för att jag ska få sådär ont jag har faktiskt ingen aning x) Och jag har glömt att berätta en sak (i) Jag blev uttagen till Norrlands mästerskapen nästa helg :D woohooo sundsvall här kommaer jag 8) fett kul ! nu ska vi spöa skiten ur dom tjejer ! idag blire till att renskriva sv på datorn och det kommer inte gå bra :/ för då klickar man alltid in på någon sida som man fastnar på (n) sen ska jag upp till skyttis och sitta sargvakt med elin och kolla på elit matchen :) ska bli kul ! fats igentligen har jag inte tid med det men jag har ju inget val :o aja nu måste jag börja plugga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0