Ny garderob !




japp nu står dne äntligen inne på mitt rum, Äntligen säger jag bara ! ni fattar inte vilket jobb det har varit ;o jag höll på i knakse 4 timmar med det här. Ja det här är vell dagens göra kan man vell säga..brorsan bor i källaren och där är det ganska lågt tag så jag var tvungen att plocka isär hela bära upp alla delar och sedan bygga ihop den igen ja ni fattar ju hur dte här gick emd mina hjärna x) jag kan ju säga att jag gjorde fel ett antal gånger och den gick sönder lite här och där fast det syns inte som tur är :) nu är den miin<33 haha ni kan inte ana hur liten min förra var gämfört med denna ...kram <3

Kommentarer
Postat av: Jeannie

tack så mycket! :D

2009-09-13 @ 18:36:45
URL: http://einnaej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0