Rekord på hårfärgning !

japp det tog jag nog hem idag! jag sitter här på en stol i köket och blir sååå trött när jag tänker på tt jag har läxa jag måste göra tills imorgon...jag började med syrrans hår ca halv 6 ! och jaa jag håller på än -.- nå må ni tycka man är kass..men testa att göra det där "plocka upp hår ur mössa" utan spets :o det va då inte lett kan jag säga! och det återstod 1 cm av pinnen när jag vart klar. Jag lyckades också kutta mig men en sylvass kökskniv när jag skulle göra pinnen vassare..ja jag är nog lite envis av mig som inte ville lägga av heller haha jaa nu ska jag skölja ut syrrans hår och sen läsa 10 sidor om lyse i fysik boken kuul ...not ser inte fram emot det men sova akn jag gärna göra sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0