Träna,träna,träna..

Har nyss kommit hem från skolan dryg dag men vi hade faktiskt syslööjd ! åh vad roligt det är :) jag ska göra en mjuk halsduk som jag tänker lappa och dro mej jag vet vad jag ger mig in på men nog kommer det vara drygt allt ! men jag tror det kommer bli bra så jag nöjer mig med det. Sedan så hade vi idrott och då vare orgentering i pissregnet som gällde (Y) men katja och jag var faktiskt riktigt bra, vi kom först tillbaka av hela klassen till och med ett plus i kanten för oss ;) nu sitter jag och laddar för snart äre iväg till träning och beeptest jag gruvar mig lite men inte så mkt men jag får göra mitt bästa och sen är det bra med det :)

Efter träningen så drar jag axelina och anna hem till någon och ser på Disturbia och käkar kladdkaka och myser så det kommer inte bli någon mer bloggning ikväll men vi höres imorgon !






Kommentarer
Postat av: nathalie

bra kamera va?

Annars allt bra gummna? puss

2009-09-19 @ 16:39:06
URL: http://rainbowdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0