Trött..

Ja jag är grymt trött efter dagens alla händelser..Dagen började med att jag försovde mig -.- men jag hann till lektionen iaf fast jag fick bara med mig tröja sockar och skor till skoljoggen som jag nyss kommit hem ifrån det gick vell bra att springa sprang 4 varv pgav att vi kom lite sent men vi hade en anledning till det cokså så jag orkade inte bry mig..jag kan ju säga att  det hände en olycka och vi ringde efter ambulansen men allt är bra nu så jag orkar inte dra upp det :) hoppas linda har dte bra där inne på sjukhuset bara <3 Jag kom precis ut ur duschen och nu tänkte jag fika lite granna och sen göra lite skrap booking eller vad det heter x) har aldrig gjort det förut så det ska vell bli kul :) och jag gillar ju att pyssla så det passar ju in på mig (Y) det är Peter och Irinas gästbok från bröllopet jag ska sätta in foton på alla och göra lite fint så :) sne blir att ladda inför träningen ikväll !

Hur ser eran dag ut ? puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-14 @ 16:20:49
Postat av: Anonym

berätta va som hände me LINDA snälla! vill veta va som hände me na?!! ;o <3

S N Ä L L A

2009-09-14 @ 16:21:45
Postat av: Anonym

okej, det låter bra :D vad gör du?

2009-09-14 @ 16:45:56
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0