Virus (y)

Ja nu har jag fått firus i min dator (Y) så nu sitter jag på pappas dator och det lär jag får göra ett tag nu :/ men hans ka försöka fixa den så fort som möjligt :) iaf så for nelly och jag till danne igår kväll. Vi färgade och typ drog i hans hår x) haha men det vart faktiskt riktigt bra. Jag och nelly borde aknske borde skaffa frisör salong hehe ;) Nu när vi snackar om frisörer så kan jag säga att jag har bestämt mig för att söka frisör till gymnasiet som första val sen mode/design som andra och samhäll3a :) så nu gäller det bara att ligga i och plugga hårt och hålla tummarna. Efter det cyklade jag och nelly hem i det mörka mörkret. Vi satte oss och kollade på en film, boat trip. Men efter 45 minuters tittande så insåg vi att båda lågtyp och sov x) så vi stängde av och la oss för att sova. Idag så hade vi tråkigt för oss så då så tokiga som vi är så kom vi på att vi skulle göra om i mitt lilla rum, och det vart faktiskt riktigt bra ! :) det är bara några små schyseringar vi ska göra nu. Så dum som jag var så tog jag ingen bild före och efter så jag tyvär inte visa :/ trodde inte att jag skulle ha kvar det men så blev det ;) ha en bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0