Frisör here I come <3





ÅH vad jag är glad :D man behöver bara 220 p för att komma in på frisör här i stan och jag har 240 nu och ca 260 när jag går ut i sommar! så jag är alltså ganska säker på att jag kommer in gur vad livet är underbart, nu slipper jag flytta till trollhättan..på tal om trollhättan dom fick jag ett brev ifrån att jag är preliminärt intagen där också! men vet tyvär inte om jag vill gå där. Var och kollade på skolan när jag var där på påsklovet och det var vell inte toppen bra direkt som jag kände här i stan :) men som sakt frisör blir det (Y) på tal om att jag inte bloggar så ofta nu för tiden är därför att jag har så mkt i skolan. Dom pressar oss som bara den :o vi har typ 5 saker per vecka (Y) och jag måste lägga ner all tid på plugget hoppas ni står ut <3


Kommentarer
Postat av: Linnea

220 för FRISÖR???? :O Här i Umeå har vi ett medel på 300 minst! :O:O :(

2010-04-14 @ 20:40:03
Postat av: Anonym

hehe jag vet övik e mkt bättre du vet 8)

2010-04-14 @ 21:07:44
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0