Uppdatering pågår



Soo babes kom nyss hem från ferren eller ja nyss och nyss iaf så hade vi ordnat en överraskningsfest åt katja som fyller 16 på måndag och hon anade inegn ting och allt vart awesome <3 idag var jag på en jobbintervju eller hur det stavas som på whaynes coffe gick vell sådärr får se vart det leder får vell hålla tummarna liksom. Nu tänkte jag faktiskt lägga mig i sängen innan jag däckar hoppas ni lever där ute min blogg kommer tillbaka så småning om när jag har ork ( skolan inte sätter prov varje dag ) älskar er <3


Kommentarer
Postat av: ebba

sv: jo om ja endå kunde göra det, ja bor faktiskt inte där nere så jag har ingen aning. hoppas du inte går vilse, kramar:D

2010-04-28 @ 21:42:04
URL: http://ebbaelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0