Bitch!!!




Helloo hur mår ni? Själv kom jag precis hem från coop med 1,5 kg godis! oj vad jag kommer bli tjock..men katja ska hjälpa mig ikväll och imrogon ta jag med mig det till killarna i umeå (Y) blev bara 43 kr så alla öviksbor Åk till coop och köp GODIS.

Idag har jag jobbat för laget stått parkeringsvakt och släppt in alla artister! E.M.D bland annat och då blev vi jätteglada och tänkte att vi säkert kan få autografer av dom! men då när dom kom såå sa föraren " va, NEJ det har vi INTE tid med! " stängde fönstret och  satte gasen i botten körde Över grinden som vi hade flyttat på så att den gick sönder... Jaa så vänliga var dom :S dåligt tycker jag!!

Snart så ska jag dra mig vidare till katja och ha tjejkväll där mysigt! IMorgon tar jag tåget och åker till umeå och är där hela dagen! = förmodligen ingen bloggning imorgon så vi hörs på måndag! hare gött såläge.







Kommentarer
Postat av: caroline körkkö.

haha ja, men hon har så jääääkla snyggt hår alltså! :D

2010-08-30 @ 18:29:05
URL: http://sandracaroline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0