...

Tja tja! sitter här och tar en fikastund mitt i städandet.. Vädret är inte på topp direkt.. Ganska trist dag. Funderar på att ringa upp någon av mina vackra vänner och ta en promenad. Annars så gjorde jag ett fynd igår när jag var på stan ett par jeans som jag länge velat ha men har kostat 800 :- men jag fick dom för 49!!!! gush Jag är galen i rea seröst hur gött hade det inte varit att åka tillo stockholm nu ? mmm kan drömma mig bort. För övrigt åker jag på ett läger i övermorgon som varar ända till söndag är inte direkt så taggad än.. Livet leker vell. Saknar min bby bara som är i umeå för det mesta (n) kanske drar dit en sävng nästa vecka :) Skolan börjar snart..VEt inte om jag ska vara glad eller ledsen..HAr iaf köpt lite saker bla en ny kalender! ska göra ett eget omslag till den som ni lär få se sen. Nu måste jag fortsätta att städa vi höres puss :)


NY Framsida höll jag på att säga..som ni ser där uppe (y)

Kommentarer
Postat av: Frida

Ej singel längre?! Skitbra blogg! uppdatering tack=)

2010-08-11 @ 00:18:44
Postat av: Evelina

Tack så jätte mkt man blir glad av att höra det ;) uppdaterar när jag känner för det och har tid kommer bli mer och emr nu när skolan börjar..Nej jag är ju inte det ;) hehe kramen!

2010-08-11 @ 16:23:41
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/
Postat av: Frida

låter superbra!! Du får berätta lite om vad som händer i ditt liv. frisör lät spännande =)

2010-08-11 @ 23:18:41
Postat av: Evelina

hehe vad vill du veta? :) SÄtter igång en fråge stund nu så då får du fråga vad du vill! kramen

2010-08-11 @ 23:21:59
URL: http://eveliinajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0