Mjaaaaaoooo




Tjenare alla goa läsare! Jag sitter framför datorn och har gjort det sedan jag vakna typ..Ska försöka mig på en anigif bild förstår inte hur man laddar upp dom knepigt! Igår så for papsen och jag in på bokrea bokia här i stan lägger ner så jag införskaffade ännu fler block inför skolan..man kna ju aldrig ha för många ;) åhåå skolan börjar imorogn jag vte inte om man ska skratta eller gråta.. Hade ju varit gött med lite längre lov tycker jag! men men.. Igår så var jag hos pojken min också mysigt värre!  Jag har inte så mkt mer att säga hoppar träningen ikväll så jag kna bli riktigt frisk någon gång! Ska skcika in mobilen på lagning också och har lust att kolla på filmcamera..kanske följer med till farmor en sväng med vem vet puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va heter din pojke? :')

2010-08-22 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0