Svar..

är du duktig i skolan?
Sv: Duktig och duktig..jag gör alla läxor och ligger i jag försöker iaf vara duktig :) men jag har vell hyfsat bra betyg.

Vem vilka är dina bästa kompisar?
Sv: Jag har ganska många nära kompisar! Men närmaste är nog Nelly och hanna!

vem tycker du är bäst i ditt innebandy lag? och hur bra tycker du att du är?
Sv: Bäst.. är vell ingen som sticker ut så mkt. Finns många jätte bra! tänker inte nämna några namn här man är bra på olika saker helt enkelt och det handlar inte om att vara bäst utan att ha roligt! Som sagt jag spelar inte för att bli "bäst" utan jag tycker det är roligt! Jag är vell inte dålig och inte bäst heller.. jag är okej  engligt mig ;)

tycker du att det är kul att blogga?
Sv: Yes Det tycker jag absolut annars hade jag nog inte gjort det! Är jätte roligt när ni skriver att ni gillar min blogg för då blir man mer sugen på att uppdatera ;) tack så mkt till alla ni som säger det!

vart bor du och vilken klass gick du i?
Sv: Jag bor i övik mellan umeå och sundsvall och jag gick ut 9an i våras och ska börja frisörlinjen nu om en vecka! :)

Vem var du bäst kompis med i den klassen?
Sv: Vi var ett gäng tjejer som jag va lika nära med allihopa så hade ingen"bäst vän" Utan va lika nära med alla tjejer :)

Ser du fram emot skolan?
Sv: Ja för en gångs skull i hela mitt liv tror jag att jag gör det! Ska bli super roligt att få träffa min nya klass och hålla på med något jag älskar på skoltid! Jag kommer ha skit kul nu i 3 år tror jag!

hur många läsare har du varje dag?
Sv: Det varierar lite grann med är runt 40-50 som följer min blogg! :)



Sådär har nu suttit och svarat på era Frågor medans jag käkat 6 mackor och druckit en stor kopp te! Har fått lite ont i halsen så håller på att försöka att inte bli sjuk..= dricka te hela tiden + äta halstabletter inte det godaste när det är 27 gradet varmt ute (n)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0