TRalalallalALLlalla


Hur nice pris var inte det här då på ett så snyggt halsband? Sitter och äter vegitarianska hamburgare typ. Vi hade inge bröd hemma och jag äter mackor GÄMT så då tog jag hamburgarbröd funkar lika bra (Y) Har varit och tränat direkt efter skolan idag och så plockat upp på mitt rum. Förlåt för dte har blivit så dålig uppdatering men jag går som sagt till halv 4 varje dag förutom fredag och är helt DÖD n'r jag kommer hem! fast jag är död far jag ändå och tränar..

Jag trodde frisör var en slite slappare linje men det har visat sig att vi har minst lika mkt plugg som samhällare/ naturare jag som trodde det skulle bli lungt nu i 3 år men icke. Jag kommer förstås jobba på och kämpa för att få så bra betyg som möjligt så mkt som jag orkar! Men vi frisörare har 1000 ggr roligare än alla linjer bara det är det dom skiljer sig åt ;) haha

Är sjukt trött nu med och ska stax hoppa ner i sängen så jag är utvilad imorgon för en gångs skull.. Jag sitter nästan och sover på lektionerna nu för att jag är så trött (n) Får se när vi hörs nästa gång ska försöka uppdatera imrogn när jag kommer hem pussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0