10 Sanningar om mig..




Jag har riktiga fobier som jag absolut inte kan bryta.. det går bara inte!

   Mitt nyårslöfte är att börja äta nyttigare ( lycka till Evelina)

Jag vet exakt hur jag vill ha min framtid och hur den kommer se ut.

Jag har varit blond i hela mitt liv ända fram tills nu innan jul då jag färgade brun

Jag kunde inte valt en bättre linje..

Om jag vill någonting..då ser jag till att det går igenom!
jag kämpar altså skiten ur mig tills jag är nöjd :)

När jag är ensam hemma sätter jag volymen på max och dansar runt som en galning i huset..

Mat är en av dom bästa sakerna som finns..

Om exakt 22 dagar ska jag ta bort min tandställning! :D

Jag är en riktig pysselmaja!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0