Bakonsdag!



Här ser ni det jag bakade i tisdag har äntligen fått in bilderna ;) har varit på stan tills klockan halv 6 då pappa jag och syrran for och köpte pizza..För en skund vart jag glad men när jag väl satt och åt det kände jag att jag måste verkligen följa mitt nyårslöfte i år! och som ni kanske förstår blir mitt att börja äta nyttigare inga kakor inget godis ( förutom fikat i skolan ) ingen pizza ingen maxmat! Nu ska jag ta i detta och bli en duktig flicka! men vi får vell se hur det går..

Det här julgodiset gör jag varje år eller rättare sagt rocky road och riscrisp med choklad och snickers är ju en good kaka bra :) Gud vad jag ska mumsa i mig saker sista tiden på detta år för nästa år då gäller det i att hålla i hatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0