Dagens Evelina



Just nu håller jag på att bygga ihop saker som vi köpte igår på Ikea. Ska alldeles snart bygga ihop min nya stol. Jag har ganska precis vaknat för en timme sen..det är så skönt att sova ut men Det är synd att nästan hela dagen går bort. Idag har jag inte planerat något speciellt tänkte göra lite smycken men dom sakerna har inte kommit än.. ska även skicka efter lite nya saker! Jag måste även packa inför lägret jag ska på imorgon.. det är över nyår och ända tills söndag så jag ska fixa lite tidsinställda inlägg åt er under tiden. Nu ska jag ta itu med min stol.. inte min grej med att bygga ihop saker så få se vad det blir i slutändan om det blir nått helt annat eller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0