Dan före dopparedan




Seriös kej här! Idag äre dan före doppare dagen och jag har inga julkänslor alls :(.. Men imrogn kommer dom nog! Hörreni tänk att det är julafton imorgn! Kan man inte tro.. Denna dag har vi väntat på i 4 veckor nu och nu äre bara timmar kvar. Idag har jag sovit ut For och julhandla lite med mamma köpte paket till paketleken ;) Alltid lika rolig! I år satsar jag nog på att kamma hem mina egna 10kr presenter. Jag har även gjort lite beställningar ifrån www.smyckenbyeveliina.blogg.se som jag driver. Mer har jag inte hunnit. NU snart när som hellst kommer våra kusiner hit och ska äta med oss sen ikväll blir det bara att mysa och gå upp tidigt för att man inte ska ligga kvar i sängen hela dagen imrogn bitti. Vi ses lite senare :) just det köpte nya solo tidningen när vi va och handla.. Så man har nått att göra här på jullovet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0