FilmTips

Eftersom det inte vart att jag for någon stans igår kväll stannade jag hemma och bara var med familjen vi såg på idolfinalen Där jay vann grattis till honom! Jag brydde mig inte speciellt mkt jag hejjade på båda lika mkt.. Och man lär dom fåå se mer av dom två tillsammans eftersom dom är ett par nu :) Efter idol Var jag inte ett dugg trött så jag satte på den här filmen och har aldrig grinat så mkt till en film tror jag. Så otroligt gullig film! grinade mig igen filmen men det var verkligen jättebra så den borde ni se om ni inte sett den :) Nu ska jag hjälpa mama med att damsuga lite sedan fortsätta med matten en stund till. Ikväll ska jag nog ut.. orkar inte sitta inne en kväll till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0