H&M Vår

Idag hade jag bara en mysig tjocktröja och tights bara såå orkar inte lägga in någon outfit. Istället får ni en tjuvkik ifrån H&Ms vårkollektion. Den vita stickade tröjan på det vänstra sidan skulle jag inte tacka nej till.
Ni som har följt min blogg ett tag vet att jag gör egna smycken och jag har funderat lite på att göra en blogg där jag säljer men vet inte riktigt om jag skulle hinna med det.. ska göra en beställning nu till veckan och sitta och pula på lite så ska visa er sen.. Tror ni att det är någon som skulle vara intresserad av att köpa?
Funderar även att starta en tävling då! där ni kan vinna nått smycke.. har inte bstämt mig vad än ;)  men det kommer bli enkla regler! Kommer du vara med i tävlingen ? kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag skulle lätt vare me ;)

2010-12-02 @ 17:01:41
URL: http://marialala.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0