Julklapp ?




Tänka tipsa er för andra gången idag men hoppas ni gillart ;) Dom här svarta snygga byxerna åvan kommer ifrån kapphals barnavdelning och är ganska precis exakt lika dom som finns på Bikbok det enda som skiljer dom år är att bikboks kostar 399 tror jag ? runt omkring där iaf och dom på kapphal kostar endast 179 kr!! vilket kap säger jag bara och en fågel viskade i mitt öra att dom även fått in mönstrade nu så varför inte slå till och kanske ge bort dom i julklapp ? En annan superduper julklapp som jag jättegärna skulle vilja här är dom här fejtatueringarna får topshop kostar endast 89 kr och det är både svalor och fjädrar med i det paketet hur bra?

Nu ska jag se klart en film som jag började se förut idag.. Vi har haft problem med internet tyvär idag annars hade det blivit mer bloggning. Himla Telia säger jag bara ;)

Nu har jag tipsat er om lite julklappar och om någon har något bra förslag på vad jag kan ge till min bror som är 18 så är jag tacksam för hjälp! :)

Och glöm inte tävla mina kära vänner :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0