Julklappar



Här är det jag fick i julklapp på ett ungefär fick även massa pengar och sen En KATTUNGE! Den ska heta Sigge och den e grymt söt :).. har tyvär ingen bild på han just nu eftersom hon har tagit bort annonsen men han kommer till oss efter nyår och då ska ni få se min lilla sparvel.. Eller det är typ min och brorsans men ändå (a) Jag vart iaf jättenöjd och fick ha en trevlig dag med släkten! Fast julafton blir tråkigare och tråkigare för varje år som går tyvär.. men det är vell ett tecken på att man blir mer och mer vuxen. Men tänk vad man har det bra ändå!

Vad fick du i Julklapp ? :)



Kommentarer
Postat av: ellen

shiet! snygg bh.

2010-12-25 @ 17:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0