Lauren Conrad




Åh jag har tyckt att denna människa alltid varit så fin sen jag började kolla på the hills och jag kommer nog alltid tycka det.. hon är född vacker :) Denna vecka är jag ju ledig som ni kanske redan vet. jag ställde klockan igår kväll så att jag skulle kliva upp i tid och inte sova bort hela dagen men såklart så snozade jag typ i 2 timmar till haha så kan det gå! men nu är jag äntligen upp och har gjort mig färdig så nu ska jag sätta igång att städa mitt rum, plocka ur diskmaskinen och sedan baka lite vid 3 sticker jag iväg på träning får se hur det går med min infektion i hälen men jag ska testa iaf. Igår letade jag och pappa efter cameraladdaren och vi hittade den inte (n) ser mörkt ut på den biten :( tråkigt! men ni får ha en jättebra dag så kanske vi hörs ikväll om vi har tur annars tänker jag jobba mer på bloggen också ;)


Kommentarer
Postat av: vendela

Lauren är så himla snygg! :D älskar hennes stil!

2010-12-12 @ 10:42:03
URL: http://bylohaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0