Pajas




Om en lite stund ska jag ställa mig och göra en god smördegspaj har inte ätit nått på hela dagen så kände det var dags nu ;) Efter julfesten skulle vi fara och handla lite godis men det slutade med 6 stora willyspåsar fulla med mat! haha så kan det gå :) Efter jag ätit tänkte jag göra lite smycken faktiskt ;) få se om batteriet till cameran har laddat klart då så kanske ni får se lite. Jag har iaf bestämt mig för att testa att starta en blogg med smycken som jag gör som ni kan beställa och om det funkar fortsätter jag och om det inte funkar slutar jag .. låter det bra ? Jag har fått en spricka i foten som jag "råkade" riva lite på och just nu haltar jag runt eftersom jag har olyckligtvis fått en infektion i hälen. Det var ju lite osis.. hörs om en stund nu ska det bli pajkalas!



Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! :) jodå min har varit helt okej :D

2010-12-04 @ 19:53:16
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0