Staden



Tjabba idag sov jag till klockan 8 ganska lagomt enligt mig då satte jag på datorn och kollade på un och bortskämd som jag missade igår! och stackars jean-pierre åkte ut det tyckte inte jag var rättvist! han försökte ju att åter gå och alla är värda en andra chans och så mobbar dom andra ut honom :( jag tyckte faktiskt lite synd om honom där! Nu drar jag en mössa över huvudet och far in till stan en sväng.. Jag hade visst emr pengar på kontot än vad jag trodde (Y) :) så ska hadla lite julklappar och aknske nån grej till mig själv :) vi hörs senare måste sprinag till bussen nu! ha en bra dag Allihopa !

 

Kommentarer
Postat av: rebecka

härlig blogg!

2010-12-09 @ 15:30:37
URL: http://autumnten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0