SUndsvall

       


(klicka på bilderna för att få dom störrre)

God kväll! Vet egentligen inte vad jag gör uppe.. Ska nog sova snart. jag har sån värk i benen så jag knappt kan gå! Skulle vilja ringa efter någon massagegubbe.. det hade inte suttit helt fel. Jag har gått på stan idag hela dagen och då får man lida lite sen, det är ovanligt att jag får ont i benen av att gå i stan men idag fick jag det (n) Det är det här åvanför jag fick med mig hem + en stol och lite förvaringssaker. Men jag är nöjd med dagens inköp!

Bh:n är jag osäker på om jag ska ha kvar.. Det är en lite bredare som jag har letat efetr med jag ville ha den i svart spets. Denna hittade jag på rean så det var ju ett kap, jag tänkte ha den till transparanta tröjor så man slipper ha ett linne under. Vad tycker ni SPara/ Lämna tillbaka ?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0