TIPS




God morgon på er! jag sov ganska länge idag så har inte hunnit emd så mkt.. har pluggat frisörhistoria och gjort klart det jag ska säga på den muntliga redovisningen som vi har dagen innan jullov. Nu ska jag bara göra ett sammanfattningspapper sen kan jag kryssa för det i listan.. Har ni också sjukt mkt nu innan jul? Typiskt lärare att just alla ska klämma in nått precis dagarna innan lov.. drygt säger jag bara!  NU ska jag fixa min luciaklänning :) det roliga är ju att jag inte kan en ända låt vi ska sjunga haha men det är vell baraa att  improvisera ;)

Tänka tipsa er om den här locktången om ni vill ha riktiga korklockar! Just denna med märket babyliss vet jag inte hur den fungerar på skolan har vi en ifrån wella. Men det är själva modellen jag syftar på! Lätt att bara vira runt håret och sen släppa.. Men det är alltså KORKskruvslockar du får av denna tång.. Det är ju olika man vill ha :) att locka med platttång blir ju på sitt sett det också!





Kommentarer
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Tack för tipset :)

2010-12-09 @ 18:43:55
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0