TJUVKIK




Här ser ni det jag har suttit och jobbat med den mesta tiden idag! Nu äre några få saker kvar på bloggen jag ska fixa och sedan ta kort på alla smycken och börja ladda upp bilder :D såå premiär inom kort tid! = tävlig som jag lovat er. Annars har jag varit hos farmor och bakat goda pepparkakor! Nu ska jag hjälpa pappa att leta reda på cameraladdaren.. jag blir galen snart utan den blire ingen smyckesblogg:/ Sen klockan 9 äre beck på tv4 tror jag så då blire att sätta sig i soffan och äta lite pizza till det mumms haha ingen bantning här inte :) ha en bra kväll mina vänner!

tror du att du kommer beställa smycken ifrån min blogg? Kramen <3




Kommentarer
Postat av: ellen

självklart ska jag göra de!

2010-12-06 @ 21:09:52
Postat av: Anonym

nej

2010-12-07 @ 21:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0