Topshop

Just nu ligger jag och drar mig i säng och har gjort det i ca en timma det är verkligen att leva livet måste jag säga! Igår kväll satt jag och gjorde smycken såå om det fortsätter i den här slingan så kommer öppning på min smyckes sida inom en snar framtid :) ska bli roligt tycker jag! och eftersom jag har snackat om en tävling så tänkte jag att vi kan ta det i samma veva som öppningen låter det bra ? ;) Nu ska jag kliva upp och äta frukost och göra mig i ordning sen drar jag till farmor för att baka pepparkakor mumma.
Det ar dålig uppdatering igår och det kommer det bli idag också eftersom jag ska jobba med saker till smyckesbloggen det är inte bara att starta hur som hellst utan det är en hel del saker som ska göras så hoppas  ni har förståelse för det ! :) Här ett gäng fina örhängen som ni hittar på topshop!
HAr glömt att fråga er om vad ni tycker om den nya Headern bättre eller sämre än förut ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0