Torsdag

Kom precis ifrån bussen där jag fick trevligt sällskap av tvillingarna på vägen hem. Efterskolan gick jag och kpte massa smyckessaker så nästa vecka då jag är ledig ska jag sätta mig ner och pula på lite och så ska jag göra en blogg där jag ska lägga upp bilder på allt jag gör! Självklart kommer jag länka bloggen till er :)
Nu snart ska min mamma ha sminkparty och det ska jag vara med på så det kommer bli lite småroligt. men det tråkiga är att det kommer bli dålig bloggning eftersom jag har eng prov imorgon och ska hinna öva inför det också! fullt upp som vanligt :) men Istället får ni mer insperation imorgon då jag är hemma hela kvällen :)
Nån som har nått tips på Namn till bloggen där jag ska ha alla smycken ?
Ha en så bra kväll som möjligt så hörs vi imorgon kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0