TODAY




Ni alla har säkert sett den här snygga tröjan från Hm för 249:- men jag måste ju också få visa den. Nelly och jag räknade ut igår att jag har prick 3 månader kvar i skolan om man räknar bort loven..det kommer gå fort som attan känns dte som, och tänk att jag snart sitter där i gympasalen och sjunger den blomstertid nu kommer... Och får mitt betyg i handen och är gladare än vad jag någonsin varit för att jag har kämpat och kämpat och kämpat och gjort vad jag kan och jag hoppas att det ger resultat. Fram tills skolavslutningen så ska jag hinna åka till Åre,Göteborg,Trollhättan( Ullared<3 och lidköping i samma resa) och Stockholm så jag kommer vara borta väldigt mkt i vår med det ska bli roligt också! Just nu är min mamma och syrra i skåne vet inte om jag har berättat det..:)

aja kom till saken och sluta babbla 8) jag har haft det väldigt trevligt med nelly och diddi kom och tittade in en liten sväng med. Idag så sov vi ut och nu snart ska vi fara ut och äta sedan ska jag vara sargvakt på elitmatchen ..hade gärnat slippt det men..heter det så? x) aja ska plugga Ma nu prov på onsdag! puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0