10 FRÅGOR

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? - Mamma måste du kalla honom din älskling?
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? - Mina nagel lack

3. Va ska du göra nu ? Jag ska gå och sätta mig och se en film :)

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: - 21.00? (hon var 21.01, nära ju!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? - Jag lyssnar pä musik.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? - Idag när jag gick på stan.

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? - Olika bloggar

8. Vad har du på dig? - mjukisdress

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? - Typ att jag var på ett sjukhus..sen minns jag inge mer.

10. När skrattade du senast? - Igårkväll xxx Massor tack för kvällen btw :) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0