FOLLOW THE LEADER




Idag var det en heldag i sundsvall med laget..Vi spelade vell si sådär jag vet att vi kan mkt bättre emn vi vann ju iaf :) För mig gick det inte bra iaf..fickaldrig med mig bollen och ingen ting fungerade det var nästan så att jag ville hoppa av ..ge mig själv matchstraff (Y) men nu ska jag sluta klaga det här är ett pissår för mig i innebandyn så äre (Y) Imrogon har vi studiedag..men jag tänkte plugga lite ändå så att jag ligger ett snäpp före i de mesta så slipper jag känna press senare..och jag får mer tid att sikta högre.

Vad har ni gjort idag ?





Kommentarer
Postat av: pauline.

sv: okej vad kul! imorgon kommer bloggarna upp, håll utkik då. kram

2010-01-31 @ 19:42:36
URL: http://paulineh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0