Förlåt

Förlåt för att det inte har varit någon uppdatering idag! Men det är faktiskt så att jag kom hem för 10 min för första gången idag. Det har varit full rulle! hade Första nationella idag det var muntlingt..och jag vill ha mvg i Sv såå jag tycker att det inte gick nå bra för att det stod att vi hade glömt en punkt att berätta om men både katja och jag är 100 % säker på att vi sa den punkten " vad som hände innan" ja lite svårt att förklara för er som inte haft nationella..men jag fick iaf vg+. Det vart en lång dag i skolan och efter det skyndade jag mig till träningen som började kl 5 på andra sidan stan. Efter träningen så skulle vi på Infokväll på nolaskolan (samma grej som jag var på igår fast på en annan skola) Och där har jag tillbringat resten av kvällen..Dagen gick fort precis som alla andra dagar gör :)


Imorgon blir det mkt uppdatering kan jag lova för dåslutar vi tidigt och sedan är jag hemma hela kvällen!

Sovgott mina läsare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0