JAG SVARAR!

1.Vilket är ditt bästa ämne i skolan?

Sv: jag vet inte om du menar roligast eller

dte jag är bäst på men det jag tycker är

roligast och är duktig på också är syslöjd :)

2.Är du kär?

Sv: nej tråkigt nog så är jag inte det.

3. Favorit mat?

Sv: min favorit mat är nog tacos gott och nyttigt! ;)

4.Om du var osynlig för en dag avd skulle du göra? :D

Sv: Hmm jag skulle nog gå in i affärer ta allt jag ville

ha eftersom ingen skulle märka nått (a)

5.Vad vill du jobba med om 10 år? eller pluggar du då?

Sv: om 10 år är jag antingen frisör fortfarande elelr så

är jag mäklare ;)

6.Favorit affär?

Sv: Hm/Gina tror jag.

7.Bästa och sämsta köp du gjort?

Sv: bästa är ett par svarta köna jeans från gina och

sämsta är ett par förkorta jeans ;)

8.Vilken affär skulle du vilja jobba på? :D

Sv: bikbok eller carlings tror jag :)

9. Har du några husdjur?

Sv: jag har en katt (Y) och mamma vill köpa hund igen..

10.Vart ifrån kommer läggingsen ifrån här under?

Sv: dom kommer från bikbok:)

11. Vad har du för sjukdom?

Sv: jag har en sjukdom som heter struma det är inte
farligt men det kan bli.

12.Hur lång är du?

Sv: 180 cm prick :)

13. Har du något favoritmärke? :D

Sv: njaa det kan jag inte säga att jag har men jag

handlar mest på hm och gina :)

14.Om du fick välja vem som hellst att bli tillsammans

med vem skulle dte vara då?

Sv: en söt, snygg, rolig, omtänksam kille med bra

klädsmak som tycker om mig för den jag är

( hoppas inte det vart ett tråkigt svar) :)

15:Vilken/vilka är dina favoritaffärer?

Sv: Hm,gina,bikbok :)

16 Har du anorexia?

Sv: haha nej det har jag inte ;) kankse väger nått kilo

för lite för min längd men.. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0